Prekių katalogas

Japoniška dieta

Japoniška dieta

Viena populiariausių dietų.

1/14 DIENA
Pusryčiai: Japoniška žalioji arbata.
Pietūs: Du kietai virti kiaušiniai, šviežių kopūstų salotos su augaliniu aliejumi, stiklinė pomidorų sulčių arba vienas pomidoras.
Vakarienė: nedidelė virta žuvis.
 

2/13 DIENA
Pusryčiai: Japoniška žalioji arbata su tamsiu džiūvėsėliu.
Pietūs: Virta žuvis, raugintų kopūstų salotos su augaliniu aliejumi.
Vakarienė: Du kietai virti kiaušiniai, 200 g virtos jautienos, šviežių kopūstų salotos su augaliniu aliejumi.

 3/12 DIENA
Pusryčiai: Japoniška žalioji arbata su džiuvėsėliu.
Pietūs: 1 didelė kepta cukinija (arba mėlynasis kopūstas, arba 3 morkos) su augaliniu aliejumi, 3 obuoliai.
Vakarienė: 1 virtas kiaušinis, trys didelės virtos morkos su augaliniu aliejumi.

 4/11 DIENA
Pusryčiai: Japoniška žalioji arbata
Pietūs: Vienas žalias kiaušinis, 3 virtos morkos su augaliniu aliejumi, 15 g tepamo sūrio

( desertinis šaukštelis).
Vakarienė: Vaisiai (bananų negalima, geriau obuoliai arba citrusiniai)

 5/10 DIENA
Pusryčiai: Japoniška žalioji arbata.
Pietūs: Virta didelė žuvis, stiklinė pomidorų sulčių.
Vakarienė: Vaisiai (bananų negalima, geriau obuoliai arba citrusiniai).

 6/9 DIENA
Pusryčiai: Japoniška žalioji arbata.
Pietūs: puse virtos vištienos, 3 šaukštai šviežių morkų - kopūstų salotų.
Vakarienė: Kietai virti kiaušiniai, stiklinė morkų salotų su augaliniu aliejum.

7/8 DIENA

Pusryčiai: Japoniška žalioji arbata.
Pietūs: 260 g virtos jautienos, vaisiai(bananų negalima, geriau obuoliai arba citrusiniai).
Vakarienė: Bet kas iš ankstesnių dienų raciono, išskyrus trečios dienos patiekalus.

 1. Kartais galima salotoms naudoti agurką, tik ne pomidorą. Ir jokiu būdu negalima naudoti agurkų-pomidorų derinio.

2. Tarp valgymų galima gerti virintą arba mineralinį vandenį. Galima gerti kiek norit.

3. Žaliosios arbatos rūšį geriausiai pasirinkti su ryžiais( genmaycha).

4. Netekus 7 - 8 kg svorio, galima normaliai maitintis du tris metus.

    Sėkmės!

  • Prenumeruok ir laimėk

    Informacija